Przekaz marketingowy
Nasz przekaz marketingowy będzie się opierał w głównej mierze na edukacyjnym aspekcie naszej platformy i dojrzałym podejściu do seksu. Chodzi nam o realizm. Chcemy, aby pełnoletnia młodzież mogła zobaczyć (i się doszkolić) jak to naprawdę wygląda - bez „wypudrowanych pup i półtoragodzinnej akcji”.
ATL
Na początek naszej działalności, aby zgromadzić materiał na rozruch strony, zamierzamy ogłosić konkurs na ciekawe filmy (lub bardziej cykle programów) które mogłyby posłużyć jako materiał edukacyjny. Chodzi np. o programy dla nastolatków, które mogłyby być przydatne na lekcjach wychowania seksualnego w szkole, lub inne ciekawe poradniki szkoleniowe, czy techniczne. W późniejszym czasie zamierzamy cały czas mobilizować użytkowników do tworzenia nowych transmisji, w zamian oferując premiowane usługi naszej platformy lub pewne wsparcie. Sami też zamierzamy prowadzić kilka wartościowych kanałów edukacyjnych z gościnnymi występami gwiazd lub autorytetów.
Niestety platformy transmisji na żywo nie są jeszcze zbyt dobrze znane. Aby zapewnić sobie sukces musimy dotrzeć do ludzi z przekazem, że można kręcić filmy i jednocześnie je udostępniać oraz że na naszym serwisie jako jedynym w sieci można umieszczać materiały bez cenzury. Chcemy tego dokonać przez umieszczanie reklam na bilbordach w głównych miastach państw w których chcemy rozpocząć działalność naszej firmy. Stawiamy na kraje zachodnie: jak USA, Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Niemcy, a także Polska. Przewidujemy, że reklama zewnętrzna będzie kontrowersyjna, ale nie nachalna.
Zamierzamy także wynająć aktorki i aktorów, którzy chodziliby po mieście w „odważnych” strojach i zachęcali spotkane osoby do zapoznania się z ofertą naszej platformy. Oczywiście głównym celem będą osoby młode, a zachętą możliwość zrobienia sobie zdjęcia z atrakcyjnymi i ciekawie ubranymi osobami. Liczymy na sukces takiej akcji sugerując się popularnością podobnej akcji przeprowadzonej przez markę AXE.
BTL
Jeśli chodzi o marketing BTL to zamierzamy się reklamować na popularnych serwisach społecznościowych, jak np. Facebook, czy Nasza Klasa (i inne zależnie od popularności w danym kraju). Zamierzamy także umieścić reklamy kontekstowe na YouTube i serwisach podobnych do naszego, lecz wprowadzających cenzurę.
Duże znaczenie bezie miało pozycjonowanie naszego serwisu w wyszukiwarce. Chcemy, żeby osoby nie znające naszej marki mogły nas łatwo odnaleźć w Internecie. Także przypadkowe wejścia mogą generować nam dobre zyski. Liczymy, że występujące razem słowa „sex live stream” lub” erotic live stream” dadzą nam pierwszą pozycje w wyszukiwarce. Chcemy, żeby nasz serwis pojawiał się przy okazji każdego wyszukiwania słów „live stram” oraz wielu wyrażeń o znaczeniu bardzo bliskim do „erotic live stream”.
Nasza kampania reklamowa opiera się także na koncepcji wywołania przynajmniej kilku skandali, które by odpowiednio rozpromowały naszą działalność – na wzór sterowanych wycieków. Zapewne w dużej części przyczynią się do tego nasze reklamy na bilbordach i aktorzy. Będziemy się starali przypominać o sobie co pewien czas w prasie, a może nawet w telewizji. Jednak przy tego typu ruchach marketingowych potrzebne jest bardzo dobre wyczucie – nie chcemy zepsuć sobie opinii, a tylko sprawić żeby o nas mówiono. Zapewne nasza działalność będzie budziła emocje i kontrowersje ze względu na nasze otwarte i bezpośrednie podejście do tematu. Już samo to powinno sprawić, że się będzie o nas mówiło – ktoś z pewnością poczuje się oburzony. Aby uzyskać rozgłos postaramy się mocniej niż zwykle zaakcentować naszą działalność innymi kanałami, w odróżnieniu od stawiania się w złym świetle przez jakąś aferę.
Niezbedne funcje zaplecza teleinformatycznego
Niezbędne funkcje naszego zaplecza teleinformatycznego to analiza ruchu na naszej stronie. Jest ona potrzebna aby uzyskać informacje na temat ruchu i naszych użytkowników, a także określić skuteczność naszych działań marketingowych. Dzięki tej wiedzy będziemy mogli tworzyć reklamy lepiej dopasowane do naszych odbiorców, oraz lepiej zarządzać inicjatywami marketingowymi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz