sobota, 14 maja 2011

Jak będzie zapewnione utrzymanie klienta (CRM), niezbędne funkcje zaplecza teleinformatycznego, niezbędne nakłady i koszty utrzymania


Jedną z metod utrzymania klienta jest zapewnienie mu wsparcia przy korzystaniu z serwisu. Musi zostać utworzony zespół administratorów odpowiedzialny za stworzenie FAQ oraz bieżące rozwiewanie wątpliwości użytkowników.
Innym ważnym aspektem utrzymania klienta jest zapewnienie deklarowanej jakości treści. Do tego celu potrzebujemy kolejny zespół administratorów wspomagany przez system raportowania nadużyć.
Obiecując wysoki poziom bezpieczeństwa musimy nastawić się także na skorzystanie z usług firmy konsultingowej w tym zakresie i wyznaczyć administratorów monitorujących system.
Szczególną opieką objęci będą klienci oferujący nadawanie treści przynoszących potencjalnie duży zysk oraz znacznie zwiększających atrakcyjność serwisu. Nad tymi relacjami czuwał będzie sam zarząd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz